Τεχνολογίες και Μάθηση Εκτός Σχολείου - 10η Εβδομάδα
Το ρεύμα των Πολυγραμματισμών
(Multiliteracies) υποστηρίζει ότι η μάθηση δε βρίσκεται μόνο στον πυρήνα του
σχολικού γραμματισμού, αλλά παντού γύρω μας, σε κάθε κοινωνική πρακτική.
Το παιδί λοιπόν μαθαίνει όχι μόνο εντός του σχολικού περιβάλλοντος (σχολικός γραμματισμός) αλλά και με την εμπλοκή του σε διάφορες πρακτικές και δραστηριότητες εκτός σχολικού πλαισίου.
Καθώς παρατηρείται μάλιστα, τις περισσότερες φορές, οι γνώσεις και οι δεξιότητες που αποκτούν τα παιδιά εκτός σχολείου κατακτώνται αβίαστα.
Αφού το εξωσχολικό περιβάλλον παίζει τόσο σημαντικό ρόλο στον τρόπο απόκτησης γραμματισμού του παιδιού, θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη ώστε να προωθείται. Αυτό μπορεί να γίνει με την βοήθεια της τεχνολογίας και συγκεκριμένα τη χρήση περιβαλλόντων προσομοίωσης και επαυξεμένης πραγματικότητας, εικονικές περιηγήσεις και ψηφιακά παιχνίδια.
Περιήγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης
Ψηφιακό πλανητάριο
Το παιδί λοιπόν μαθαίνει όχι μόνο εντός του σχολικού περιβάλλοντος (σχολικός γραμματισμός) αλλά και με την εμπλοκή του σε διάφορες πρακτικές και δραστηριότητες εκτός σχολικού πλαισίου.
Καθώς παρατηρείται μάλιστα, τις περισσότερες φορές, οι γνώσεις και οι δεξιότητες που αποκτούν τα παιδιά εκτός σχολείου κατακτώνται αβίαστα.
Αφού το εξωσχολικό περιβάλλον παίζει τόσο σημαντικό ρόλο στον τρόπο απόκτησης γραμματισμού του παιδιού, θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη ώστε να προωθείται. Αυτό μπορεί να γίνει με την βοήθεια της τεχνολογίας και συγκεκριμένα τη χρήση περιβαλλόντων προσομοίωσης και επαυξεμένης πραγματικότητας, εικονικές περιηγήσεις και ψηφιακά παιχνίδια.
Περιήγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης
Ψηφιακό πλανητάριο
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου